dilluns, 1 d’octubre del 2007

Festa Major 2007

Avui és dilluns i ja s’ha acabat la Festa Major de Molins de Rei. Ha estat un cap de setmana intens però de fet el pregó es va realitzar el dimecres al vespre. Malgrat que vaig arribar tard per problemes de transit vaig poder escoltar quasi sencer el pregó realitzat pel Miquel Pellicer, que em va agradar molt donat que sempre m’ha agradat la història i conéixer en aquest cas episodis del passat de la nostra vila. Tot seguit cercavila dels Gegants Vells fins al racó que porta el seu nom.

Dijous, malgrat estar dins dels dies de Festa Major, i pel fet de ser laborable, no tenia pràcticament cap acte però si que tenia dues comissions informatives extraordinaries per portar al ple del dimecres 3 d’octubre diversos temes d’urgència.

Divendres va començar a les 8:30 del matí amb reunió de la Junta de Portaveus i al vespre tocava primer treballar i després també colaborar en la barra que tenia l’Assemblea de Festes Populars a la plaça de Llibertat. El Concert de Segona Opció, Red Banner, Banda Bassoti i els finalistes de l’Empalma’t va ser tot un èxit. Per cert, les samarretes de "A Molins cremem el rei" es van esgotar en poca estona. Després vàrem anar a les Matines del Camell, que sempre és molt millor que per la tarda ja que hi ha menys gent i es pot gaudir de més aprop.

Dissabte també em tocava treballar i després vaig anar cap a la plaça de la Llibertat al concert de La Salseta del Poble Sec on també vaig estar una estona a la barra. Això si, aquesta nit es va acabar abans la festa i a les 6 ja haviem recollit.

Diumenge tocava estirar la corda. La bàscula ens va fer una mala passada ja que tots junts pesàvem 352 kg i la categoria que ens va tocar va ser la de 350 a 450 kg. Vàrem competir contra 2 equips i vàrem perdre i per tant eliminats a la primera de canvi, però en fi, diré el que es diu sempre que es perd: l’important és participar. Després txaranga cap a la plaça de la Llibertat i vàrem veure una estona els Balls Tradicionals.

Esperem que la Festa Major de 2008 millori l’edició d’enguany i personalment m’agradaria poder recuperar la tradicional Cursa Ciclista de Festa Major i a veure si des del Club Ciclista podem fer-ho.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo tinc la samarreta!!!!

bluesbiker

Lu ha dit...

Saps el que més m'ha agradat d'aquesta Festa Major?... que les festes populars han estat integrades dins dels actes de la Llibertat... personalment sempre tenia el dilema de no poder estar a tot arreu... bé, s'ha demostrat que podem gaudir de la festa tots i totes plegats, oi?...

I el que menys m'ha agradat?... que no hi hagués castell de focs del Camell per culpa de 4 veïns...

Visca la Festa Major de Molins de Rei!! Perquè som naltros mateixos que ens la fem!!